Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Εξεταστική: Εσύ τι τύπος είσαι;

Οι εξετάσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και ο καθένας τις αντιμετωπίζει με τον δικό του τρόπο. Εμείς λοιπόν συγκεντρώσαμε τους πιο συνηθισμένους τύπους φοιτητών που συναντάμε έξω από τις αίθουσες των εξετάσεων (σύμφωνα με το περιοδικό chill-out), τους δώσαμε και αγγλικά παρατσούκλια (...για να είναι πιο glamour ρε αδερφέ!) και σας τους παραθέτουμε. Έτσι, για να δείτε που ανήκετε περισσότερο… ή και να κάνετε λίγη πλάκα στους φίλους σας.

“Book eater”: Είναι ο τύπος που έχει υποστεί να τον λένε φυτό σε όλα τα σχολικά του χρόνια αλλά πλέον δεν τον πειράζουν καν τέτοιοι χαρακτηρισμοί. Θα τον δείτε να κρατάει ένα βιβλίο (όπου έχει υπογραμμίσει τα πάντα με διαφορετικούς μαρκαδόρους) και επιπλέον ένα χοντρό σπιράλ τετράδιο με σημειώσεις. Αν γράψει 8 (οκτώ) θα είναι ελαφρά δυσαρεστημένος, ενώ το 10 (δέκα) θα τον κάνει να δηλώσει σεμνά: «απλά ήμουν τυχερός».

“Smile Trader”: Στο λύκειο ήταν μέλος στο δεκαπενταμελές και τώρα σίγουρα είναι πρώτη μούρη σε κάποια από τις παρατάξεις. Δεν είναι κολλητός σας αλλά μάλλον τον ξέρετε αφού τούς ξέρει σχεδόν όλους. Πριν δώσει μάθημα θα χαιρετήσει τον θυρωρό, τον μεταπτυχιακό που επιτηρεί, τον υπεύθυνο καθηγητή… Όπως και να έχει θα φροντίσει να βάλει τα “μέσα” ώστε το αποτέλεσμα στις εξετάσεις να είναι μεγαλύτερο απ’ ότι έχει γράψει.


“Stealth expert”: Ο φοιτητής αυτός από το δημοτικό ακόμα, έχει αφιερώσει την ζωή του στην παράνομη τέχνη της αντιγραφής. Δεν θα τον αναγνωρίσετε εύκολα γιατί μοιάζει συνηθισμένος. Είναι και αυτό μέρος της τέχνης του όπως και οι σμικρύνσεις, το “body painting”, το επιδέξιο άνοιγμα του βιβλίου και το ψιθύρισμα στον διπλανό. Ξέρει ποιοι είναι οι πιο «χαλαροί» επιτηρητές και μπουκάρει πρώτος στις αντίστοιχες αίθουσες για να πιάσει την πιο «καλυμμένη» θέση. Οι βαθμοί είναι ανάλογοι της ικανότητάς του. Συνήθως είναι μικρότεροι στα πρώτα έτη και μεγαλώνουν όσο μαθαίνει νέα κόλπα για να αποφεύγει τις «κακοτοπιές».

“Frappa dreamer”: Είναι ο πολυσυζητημένος «αιώνιος φοιτητής». Σαγηνεμένος και παραδομένος στο αραλίκι της φοιτητικής ζωής δεν θα ήθελε να αποφοιτήσει ποτέ! Δεν νοιώθει ποτέ άγχος αν και μπορεί να μην ξέρει καν το όνομα του καθηγητή. Μπαίνει για να γράψει καθυστερημένα και φεύγει σε 10-15 λεπτά να πάει για καφέ στο κυλικείο. Θα πάρει 0 (μηδέν) έως 1 (ένα) και θα μάθει τον βαθμό από κάποιον γνωστό του επειδή ο ίδιος βαριέται να πάει να τον δει.

“Graduation fighter”: Το μόνο που τον νοιάζει είναι να πάρει το πτυχίο γιατί θέλει να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Το «…να πιάσω το (5) πέντε» είναι ο μοναδικός του στόχος. Διαβάζει λίγο και εστιάζει μόνο στα SOS και τα παλιά θέματα. Όταν πάρει το 5 (πέντε) πανηγυρίζει όπως το καλοκαίρι του 2004, αλλά σε περίπτωση που δει κανένα τριάρι ή τεσσάρι κλωτσάει ότι βρει μπροστά του και κυρίως βρίζει τον «μ...α» που τον έκοψε.

“Target Shooter”: Είναι ο φοιτητής που προετοιμάζεται σωστά για τις εξετάσεις. Αν και από πολλούς οι φοιτητές αυτοί θεωρούνται μύθος, στην πραγματικότητα ζουν ανάμεσά μας. Δε διαβάζουν την τελευταία μέρα, κοιμούνται 8ωρο πριν δώσουν ένα μάθημα και ακολουθούν σωστή διατροφή. Όσοι ξέρουν τα κόλπα παίρνουν Intelectol για να ενισχύσουν την μνήμη τους. Συνήθως παίρνουν τους βαθμούς στους οποίους στοχεύουν, αφού σπάνια κάνουν ανόητα λάθη και παραλείψεις.

“Panic lover”: Στην κατηγορία αυτή ανήκουν εκείνοι οι ταλαίπωροι φοιτητές που διαβάζουν πολύ επειδή αγχώνονται, αλλά δεν γράφουν καλά, πάλι επειδή αγχώνονται. Μετά τις εξετάσεις τους συναντάς έξω από τις αίθουσες να ξεφυλλίζουν βιαστικά τα βιβλία, να τραβάνε τα μάγουλα και τα μαλλιά τους και να μονολογούν «το ήξερα, το ήξερα» (άλλα δεν το έγραψε φυσικά). Και εννοείται ότι οι βαθμοί που παίρνουν είναι μικρότεροι απ’ όσο ίσως θα άξιζαν.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν ανήκω σε καμία από αυτές τις κατηγορίες!!
Μήπως είμαι από μόνος μου μια κατηγορία??!!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα.. Έτσι ακριβώς! Εγώ πειράζει που αναγνωρίζω τον εαυτό μου σε περισσότερες από μια κατηγορίες? Κ ποτέ δεν γράφω ότι ξέρω, και έχω κάνει τα σκονάκια επάγγελμα, και πότε πότε πανηγυρίζω και με 5αρια!:P

Ανώνυμος είπε...

μια απο τα ίδια με τη γιάννα, ειμαι παντού:P Aν και τώρα πια στόχος είναι το πτυχίο :P

carpe diem είπε...

χαχα...πολύ επιτυχημένο! σίγουρα ανάλογα με την περίοδο είσαι και το αντίστοιχο προφίλ. Ως panic lover μετατράπηκα σε graduation fighter για να πάρουμε και το πτυχιάκι μας!χεχε
Nice

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που αισίως έκλεισα τα 6 χρόνια φοιτητικής ζωής στην Κέρκυρα, και οδεύω στο έβδομο, τι είμαι??

Πάντως παιδιά είναι ωραία η φοιτητική ζωή. Χαρείτε την με την ψυχή σας!!
Και σας το λέω εγώ που πήγα μόνη μου στην Κέρκυρα και μέχρι σήμερα οι γονείς μου δεν κατάφεραν να έρθουν ούτε μία φορά! Αντιμετώπισα πολλές δυσκολίες αλλά κρατάω μόνο τα θετικά της φοιτητικής ζωής

Angel είπε...

Πολύ καλό το post. Πάντως πιστευώ οτι θα ήταν ιδανικό για κάποιον φοιτητή να αλλάζει τύπο ανάλογα με το έτος και φυσικά τις απαιτήσεις...

Ανώνυμος είπε...

Aλίκη,

Τέλειο το post σας κορίτσια! Εγώ αν κρίνω από τις Πανελλήνιες ( Μακριά από από εμάς, Φτου Φτου! ) είμαι μάλλον panic lover! Tώρα στο πανεπιστήμιο δεν ξέρω ακόμα, θα περιμένω την 1η εξεταστική και θα σας πω!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως πιστεύω οτι το πανεπιστήμιο είναι το μεταβατικό στάδιο απο τον Panic Lover στον Target Shooter.Εδώ φαίνεται αν έχεις μάθει να σκέφτεσαι σωστα κ να αποδίδεις κατω από συνθήκες πανικού, παρόμιες με αυτές που θα αντιμετωπίσεις στον πραγματικό κόσμο.Το πανεπιστήμιο είναι μια πρόβα ζωής κ οι εξετάσεις είναι ο σκηνοθέτης!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το post σου!! Έχω να ομολογήσω οτι οι κατηγορίες που έβαλες, απλά τα σπάνε!! Αν και με βρίσκω σε πολλές..μια είναι αυτή που με αντιπροσωπεύει πιο πολυ. Θα συμφωνήσω με το Νίκο..

Ανώνυμος είπε...

Τι χάλια blog!!!Σιγά μην περάσετε το μάθημα!!Αφού δεν ξέρετε από τεχνολογία δεν πάτε στην κουζίνα σας να πλύνετε κανένα πιάτο!!!
Πρέπει να είσαι πολύ ψωνάρα κοπέλα μου!!!Λκου Άρτεμις Ρέμου!!!

Ανώνυμος είπε...

metaksu mas...egw eimai “Stealth expert”.

Sofia

Ανώνυμος είπε...

χαίρετε!
να πω κι εγώ με τη σειρά μου ένα μικρό χαιρετισμό και congrats για το ...περίσσειας χιούμορ post! Μπράβο!
και καλή μας δύναμη σε όλους, σε όποια κατηγορία και να είμαστε!

Θα ήθελα να θέσω μια έκκληση, μιας κ δε βρήκα κάποια άλλα στοιχεία επικοινωνίας μαζί σας... αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε-αναδημοσιεύσουμε το κειμενάκι για το φοιτητικό site-ηλ.περιοδικό μας! (Παραθέτω τη σελίδα προφίλ μου εκεί, με στοιχεία επικοινωνίας μου)

Και φυσικά, σας προσκαλούμε αν θέλετε να έρθετε κι εσείς στην παρεούλα μας-> my.aegean.gr

keep up!!

;)