Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ;


Πόσα σπίτια έχεις ψάξει και κανένα δεν σου γεμίζει το μάτι;
Μήπως σου φαίνονται ακριβά;
Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να συγκατοικήσεις με κάποια φίλη/ο σου; Αν όχι, για σκέψου το!! Τι καλύτερο από το να περάσεις τα φοιτητικά σου χρόνια μαζί με τον/την κολλητό/ή σου;
Περιμένουμε από εσάς:
1. να μας ενημερώσετε για τυχόν αγγελίες ενοικίασης διαμερισμάτων.
2. να μας πείτε τη γνώμη σας για τη συγκατοίκηση.

14 σχόλια:

Βανέσσα είπε...

Εγώ έχω βρει ήδη σπίτι. Ήρθα πριν 3 μέρες με τον μπαμπά μου από την επαρχιακή πόλη που μένω!
Είναι γεγονός ότι τα ενοίκια είναι "φωτιά". Μία μεγάλη γκαρσονιέρα στην Καισαριανή 380Ε!!

Όσον αφορά την συγκατοίκηση έιμαι κατά. Πιστεύω ότι και με τον/ην καλύτερο/η φίλη σου να συγκατοικήσεις...είναι αναπόφευκτο να μαλώσετε στο τέλος.

Συνεπώς...πιο καλή η μοναξιά, και η ηρεμία (ειδικά σε περιόδους εξεταστικής)

Ανώνυμος είπε...

Είναι γεγονός ότι η φοιτητική ζωή είναι ακριβή (ενοίκια, τροφή κτλ).

Προσωπικά εγώ μένω προς το παρόν σε φοιτητική εστία, στο δωμάτιο της αδερφής μου (σ' ευχαριστώ που με ανέχεσαι Στέλλα) και έχω κάνει αίτηση στην ίδια εστία για να πάρω δικό μου δωμάτιο

Οπότε να μια παραλλαγή του τίτλου:
Το να μείνεις σε εστία το έχεις σκεφτεί;;

Ανώνυμος είπε...

Aλίκη

Το έχω σκεφτεί και εγώ για την εστία! Μου αρέσει πολύ η ιδέα! Γνώρίζεις συνέχεια νέο κόσμο και είναι πολύ παρεϊστικο το κλίμα! Το ξέρω γιατί έμενε σε εστία η ξαδέρφη μου.

Remosaholic είπε...

Έίναι πλέον δημοσιευμένο το νέο post σχετικά με τη διαμονή σε εστία και τα απαραίτητα δικαιολογιτικά για να κάνετε αίτηση διαμονής.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι ο καλύτερος συγκάτοικος που μπορείς να έχεις είναι ο αδερφός/ή σου, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τυχόν προβλήματα!

ΕΞΑΙΡΕΣΗ: Αν έχεις την Άρτεμη αδερφή. Δεν ύπάρχει χειρότερο.

Μία φορά που ήρθε σπίτι μου, με ρώτησε η γειτόνισσα "Ήρθε η αδερφή σου;;", "Ναι" της λέω, "Καλά το κατάλαβα εγώ. Άκουγε Ρέμο". Μιλάμε για 9 η ώρα το πρωί!Δεν είναι να την αφήνεις μόνη στο σπίτι και να πηγαίνεις σαν καλή φοιτήτρια στη σχολή σου!!

Είχα ένα όνομα στη γειτονιά..Πάει κι αυτό!!!

Άντα είπε...

Προς Αριστέα

Αχ!!!! Αριστέα μου απορώ πως την αντέχεις!!! Εγώ 3 χρόνια την γνωρίζω και αυτό το κόλλημά της με το Ρέμο δεν της περνάει με τίποτα!!!!
Άσε που θέλει να με τρέχει στο κέντρο με Ρέμο και Μαρινέλα!!!!
Είπαμε να κάνουμε μια στροφή στην ποιότητα αλλά όχι και 180 μοιρών!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ANASTASIA

EGW DUSTUXWS DEN ANHKW PIA STO CLUB TWN FOITHTWN. 8A H8ELA NA MOIRASTW MAZI SAS ENA PERISTATIKO POU MOY SUNEVH PRIN 4XRONIA, OTAN HMOYN PRWTOETHS K EPSAXNA SPITI STHN A8INA. EIXA APEU8UN8EI SE MESITIKO GRAFEIO, OI OPOIOI APODEIKTHKAN APATEWNES. MOU EIPAN PWS MOY VRIKAN SPITI STHN KALLI8EA KAI MOY EDWSAN DIEY8UNSH KAI THLEFWNO IDIOKTHTWN KAI PIRAN THN AMOIBH TOYS. OTAN PHGA STO RANTEVOY ME TOYS IDIOKTHTES DEN EMFANISTHKE KANEIS KAI TO THLEFVNO DEN ANTISTOIXOYSE SE SUNDROMHTH. KATALAVAINETE PWS ENIWSA, ALLA DEN MPOROUSA NA KANW KATI GIATI DEN MOU EIXAN DWSEI APODEIKSH GIA TIS UPHRESIES TOUS.
OPOTE PAIDIA NA EISTE PROSEKTIKOI GIATI YPARXOYN POLLOI EPITHDIOI EKEI EKSW!!
TO SUGKEKRIMENO MESITIKO GRAFEIO VRISKOTAN STHN OMONOIA, APLA DEN KSERW AN MOY EPITREPETAI NA PW AKRIVH DIEY8UNSH KAI THLEFWNO.

Ανώνυμος είπε...

ANASTASIA

EGW DUSTUXWS DEN ANHKW PIA STO CLUB TWN FOITHTWN. 8A H8ELA NA MOIRASTW MAZI SAS ENA PERISTATIKO POU MOY SUNEVH PRIN 4XRONIA, OTAN HMOYN PRWTOETHS K EPSAXNA SPITI STHN A8INA. EIXA APEU8UN8EI SE MESITIKO GRAFEIO, OI OPOIOI APODEIKTHKAN APATEWNES. MOU EIPAN PWS MOY VRIKAN SPITI STHN KALLI8EA KAI MOY EDWSAN DIEY8UNSH KAI THLEFWNO IDIOKTHTWN KAI PIRAN THN AMOIBH TOYS. OTAN PHGA STO RANTEVOY ME TOYS IDIOKTHTES DEN EMFANISTHKE KANEIS KAI TO THLEFVNO DEN ANTISTOIXOYSE SE SUNDROMHTH. KATALAVAINETE PWS ENIWSA, ALLA DEN MPOROUSA NA KANW KATI GIATI DEN MOU EIXAN DWSEI APODEIKSH GIA TIS UPHRESIES TOUS.
OPOTE PAIDIA NA EISTE PROSEKTIKOI GIATI YPARXOYN POLLOI EPITHDIOI EKEI EKSW!!
TO SUGKEKRIMENO MESITIKO GRAFEIO VRISKOTAN STHN OMONOIA, APLA DEN KSERW AN MOY EPITREPETAI NA PW AKRIVH DIEY8UNSH KAI THLEFWNO.

Ανώνυμος είπε...

OUPS TI EKANA! SORRY ALLA PRWTH FORA GRAFW SE BLOG!!

Ανώνυμος είπε...

Θανάσης

Η εύρεση σπιτιού είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Εγώ κατάγομαι από επαρχία. Πέρασα φέτος και πέρασα στη Νομική.Βρήκα μετά από πολύ κατοικία σε μία περιοχή που δεν είναι η κλασική "φοιτητική", αλλά άξιζε τον κόπο το ψάξιμο 2,5 εβδομάδων. Μένω εδώ και λίγες μέρες στο Μετς, σε ένα δυάρι 57τ.μ και δίνω 340 Ευρώ.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση, η γειτονιά καλόφημη και όμορφη (δε βλέπεις τις παραταγμένες στη σειρά πολυκατοικίες της υπόλοιπης Αθήνας) και δε σκοπεύω να το αλλάξω στο υπόλοιπο των σπουδών μου. Όσο για τη συγκατοίκηση, δε σκοπεύω να την επιχειρήσω, γιατί έχω παραδείγματα γνωστών και φίλων μου που διέλυσαν τις φιλίες τους εξαιτίας της.

Ανώνυμος είπε...

Παύλος
Είμαι από Λάρισα και πέρασα Διαιτολογία στο Χαροκόπειο. Ήταν πρώτη μου επιλογή και έχοντας συγκεντρώσει πολύ υψηλότερη βαθμολογία από την περσινή αντίστοιχη βάση, ήρθα με τον πατέρα μου μετά την έκδοση των βαθμών για να βρούμε σπίτι. Στάθηκα πολύ τυχερός, νοίκιασα αμέσως μία γκαρσονιέρα 40τμ στην Καλλιθέα, 320Ε. Η περιοχή θυμίζει γειτονιά και αυτό μου αρέσει πολύ. Το σπίτι είναι καλοδιατηρημένο. Μας άρεσε και γιαυτό δε χρειάστηκε να ψάξω κάτι παραπάνω. θα μείνω μόνος μου αν και από του χρόνου, μπορεί να συγκατοικήσω με την αδερφή μου, αν περάσει εδώ. Προς το παρόν, πιο καλή η μοναξιά, συμφωνώ μαζί σου Βανέσσα.Είναι η πρώτη χρονιά που μένω μόνος μου και θέλω να το απολαύσω. Παρεπιμπτόντως, ωραίο blog.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί βρε παιδιά είναι όλοι τόσο αρνητική με την συγκατοίκηση. Εγώ το επιχείρησα και δεν μου βγήκε σε κακό. Είχα δύο συγκατοικούς μάλιστα και δεν είχαμε ποτε κανένα μεγάλο καβγά. Νομίζω αν έχεις ξεκαθαρίσει τα πραγματά απο την αρχή και υπάρχουν και κάποιες υποχωρήσεις τα πράγματα είναι πολύ εύκολα. Ειδικά όταν έρχεσαι σε μια πόλη που δεν ξέρεις και δεν έχεις και πολλές παρέες, ο/η συγκάτοικος βοηθάει. Επίσης τα χρήματα που σου περισεύουν είναι ενα μεγάλο συν.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά εγώ θα σας ενημερώσω για μια αγγελλια που είδα σήμερα στην γειτονιά μου.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
Διαμέρισμα 5λπετά από Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
1 δωμάτιο-χωλ-κουζίνα-μπάνιο.
Έχει και τηλέφωνο.
Κυψέλη: 210-8221255
(ώρες 5-7 μ.μ.)

Unknown είπε...

Δείτε λίγο αυτο το κτιριο στην Καλλιθέα "The Hub Athens"". Εχει φοβερα νέα διαμερίματα με γυμναστηριο Home cinema internet κλπ.
www.thehubathens.gr