Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2007

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΑΣΕΩΝ!!

Ανακοινώθηκαν σήμερα από το Υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας!
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επισκευτείτε το διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας (βλέπε στους "Σχετικοί Σύνδεσμοι").
Εμείς να πούμε συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία στους επιτυχόντες, ενώ παράλληλα να πούμε σε όσους δεν τα κατάφεραν να μην απογοητεύονται και να θυμούνται ότι μπορεί να βρήκαν μια πόρτα κλειστή αλλά σίγουρα στο μέλλον θα εμφανιστούν κι άλλες ευκαιρίες...
Επιπλέον, θα θέλαμε να εκφράσουμε την λύπη και ταυτόχρονα την οργή μας για τις πυρκαγιές που σπέρνουν τον θάνατο και την καταστροφή εδώ και τέσσερις μέρες. Ίσως από κάποιους να θεωρηθεί άσχετο με την θεματολογία του παρόντος blog...αλλά οι φωτιές αυτές έχουν εξελιχθεί σε εθνική τραγωδία και αφορούν όλους μας. Άλλωστε, η μία εκ των συντακτριών του παρόντος blog είναι Πελλοποννήσια!
Συλληπητήρια σε όλους τους Έλληνες και Ελληνίδες γιατί θρηνούμε όλοι μας!

8 σχόλια:

maryk-m5040047 είπε...

Εύχομαι σε όλους τους φοιτητές καλή επιτυχία στη νέα τους σταδιοδρομία!!!

Βανέσσα είπε...

Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια

Όσον αφορά τις φωτιές, κι εμένα με καταθλίβει και με εξοργίζει συνάμα αυτή η κατάσταση.....

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πέρασα Αγγλική Φιλολογία στην Αθήνα. Είμαι ευχαριστημένη που πέρασα εκεί που ήθελα!

Όσον αφορά τις φωτιές, εμένα (πέρα των θανάτων) με εξοργίζει ο τρόπος που τα παρουσιάζουν τα ΜΜΕ γιατί πολλές φορές σπέρνουν τον πανικό χωρίς να υπάρχει λόγος

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία παιδιά!!!! Να περνάτε καλά αλλά να μην αφήνετε πολλά μαθήματα σαν μερικούς μερικούς!!:P

Ανώνυμος είπε...

Θυμάμαι σαν σήμερα πριν κάτι χρόνια είχα πολύ αγωνία!!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά είτε τα κατάφεραν είτε απλά προσπάθησαν αλλά ήταν άτυχα!!!

Εγώ θα συμβούλευα στα παιδιά να πάνε εκεί που πέρασαν και να απορρίψουν το ενδεχόμενο μετεγγραφής στο τόπο κατοικίας τους.

Εγώ δέχτηκα ισχυρές πιέσεις να κατέβω Ρέθυμνο αλλά δεν το σκέφτηκα λεπτό και ανέβηκα Κέρκυρα. Δεν το μετάνιωσα!!
Πιστέψτε με! Αν δεν φύγετε από το σπίτι σας δεν θα ζήσετε την λεγόμενη "Φοιτητική Ζωή" ...σε όλο της το μεγαλείο!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΗ

Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε! Ενδιαφέρον και πρωτότυπο blog, για θέματα που αφορούν κυρίως σ'εμάς τους πρωτοετείς φοιτητές. Μπράβο σας και για την αναφορά στους πυρόπληκτους. Είμαι και εγώ από την Πελοπόννησο και για ένα λόγο παραπάνω, συμμερίζομαι τον πόνο των ανθρώπων αυτών. Όσον αφορά στην καταστροφή τού φυσικού μας πλούτου, είναι ανυπολόγιστη. Τα τοπία ήταν εκπάγλου ομορφιάς και εμείς που τα είχαμε επισκεφθεί ή ζούσαμε σ'αυτά το ξέρουμε καλά.

Neotherapper είπε...

Εγώ πάλι θ ήθελα να παω τν συζήτηση σε άλλο επίπεδο με 1 ρητορική ερώτηση!Ανταποκρίνονται οι βάσεις στο επίπεδο τις εκάστοτε σχολής?οι βάσεις στην ουσία δν αντανακλούν σχεδόν τίποτα!υπάρχουν μέτριες σχολές με υψηλή βάση λόγω του ότι προσφέρουν στους αποφοίτους τους σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση κ άλλες σχολές υψηλού επιπέδου με μέτρια βάση γιατί δν εξασφαλίζουν εργασία!Θέλω απλά να τονίσω πως οι βάσεις δν αποδεικνύουν τίποτα άλλο παρα τν λογική του μπαίνω κάπου για να βρω δουλειά όχι γιατί μ'αρέσει!ψηφίζω υπέρ της αλλαγής του συστήματος!μακριά απο μας!