Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ





Στο σημείο αυτό θα περάσουμε σε μερικές χρήσιμες συμβουλές…βγαλμένες από την πολύχρονη, πολυτάραχη φοιτητική εμπειρία μας πάντα!
1. Διασκέδασε ποιοτικά. Με 2 λέξεις: Αντώνης Ρέμος! Ο Αντώνης εδώ και 3 χρόνια τραγουδάει σε ένα χώρο ανώτερο του Μεγάρου Μουσικής, το Αθηνών Αρένα με ιδιαιτέρες συνεργασίες (Νταλάρας, Χατζηγιάννης, Μαρινέλλα). Οι πληροφορίες μου λένε ότι και φέτος ο Αντώνης θα συνεργαστεί και πάλι με την μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού, Μαρινέλλα. Οπότε, τα λόγια είναι περιττά…
2. Στα πρώτα μαθήματα είναι «υποχρεωτικό» να παρακολουθούμε τα μαθήματα, όχι για εκπαιδευτικούς αλλά για κοινωνικούς λόγους! Πως θα δημιουργήσετε τον κύκλο σας αν δεν πηγαίνετε στα μαθήματα;; Στην αρχή θα κάνετε παρέα καμιά 15αριά άτομα, πάνω στον μήνα θα γίνουν 10 …και σταδιακά μετά το πέρας του πρώτου έτους θα έχετε παγιώσει τις φιλίες σας! Αλλά προσοχή μην κάνετε το λάθος που έκανα εγώ! Οι φίλοι μας δεν είναι η οικογένειά μας!! Να είστε και λίγο επιφυλακτικοί…να δοκιμάζετε τους φίλους σας…μην πείτε μετά ότι δεν σας προειδοποίησα!! Α, εννοείτε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα δίνετε πράγματα στις φιλίες σας. Ανεξαρτήτου αποτελέσματος, το να δίνεις είναι ωραίο αίσθημα, απλά μην περιμένετε ότι θα πάρετε κιόλας και πληγωθείτε μετά!
3. S.O.S. Δεν παραμελούμε θέματα υγείας! Γιατί (πάντα από προσωπική εμπειρία ομιλώ) ακόμα και τα μικροπροβλήματα όσο τα παραμελούμε γίνονται…προβληματάρες! Σε περιόδους εξεταστικής, ειδικά, εκτός από το να διαβάζετε τα S.O.S. , να θυμάστε και την S.O.S. ΟΔΗΓΙΑ Νο3…γιατί δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά τα μικροπροβλήματα καταλήγουν σε προβληματάρες κατά συντριπτική πλειοψηφία σε περιόδους εξεταστικής!!
4. Αν δεν σας αρέσει η σχολή που περάσατε και το ανακαλύψετε ακόμα και μετά την εγγραφή σας…μην διστάσετε: Ξαναδώστε πανελλήνιες ή σκεφτείτε άλλες εναλλακτικές!! Είναι προτιμότερο να «χάσετε» ένα χρόνο από την ζωή σας παρά ολόκληρη τη ζωή σας!
5. Γενικά, η φοιτητική ζωή είναι τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας!! Φροντίστε να περάσετε όσο το δυνατόν καλύτερα!! Για να το πετύχετε αυτό φροντίσετε ότι δεν σας αρέσει να το αλλάξετε…μην σας παίρνει από κάτω! Τουλάχιστον προσπαθείστε…

Καμιά απορία; Κανένα σχόλιο;;

Άρτεμις

7 σχόλια:

maryk-m5040047 είπε...

Λύσσα με το Ρέμο!!!
Λοιπόν, η αγαπητή Άρτεμις έχει δίκιο. Διασκέδαση με φοιτητοπαρέα, όχι παραμέληση θεμάτων υγείας και κυρίως...να σας αρέσει αυτό που κάνετε...όχι ότι θα πιάσει αλλά τέλοσπάντων...
Το βασικότερο όμως είναι να κατανοείτε αυτά που σας λένε και να μην χάνετε το κουράγιο σας. Αντε βρε κ ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός. Θα έρθει κ το πτυχίο!

Βανέσσα είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσες οι συμβουλές σας!! αν και έχω μια ένσταση για την πρώτη! Μην περιοριστούμε σε Ρέμο και Μαρινέλλα ... υπάρχουν και άλλοι τρόποι διαδκέδασης!!!
Δεν συμφωνείτε κορίτσια;;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σαν πρωτοετής ευελπιστώ να έχετε δίκιο...και τα καλύτερα χρόνια να είναι αυτά που ακολουθούν!!

Συμφωνώ με τις συμβουλές (αν και επιφυλάσσομαι για τον Αντώνη Ρέμο).

Όσον αφορά την υγεία, τις φιλίες κτλ. έχω την εντύπωση ότι αυτά ισχύουν και στην μαθητική ζωή. Δεν χρειάζεται να είσαι φοιτητής για να τα συμπεράνεις

Ανώνυμος είπε...

Κάποια από αυτά κάτι μου θυμίζουν! Μάλλιασε η γλώσσα μου αλλά τουλάχιστον έπιασε τόπο!

Άντα είπε...

Πες τα χρυσόστομη Βανέσσα!!!!
Εγώ προτείνω Διονύση Μακρή!!!! Γιατί η ζωή μας με την εξεταστική έχει γίνει ΚΟΛΑΣΗ, οπότε το συντομότερο δυνατό πρέπει να γίνει ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!!!
Τι λέτε;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

ANASTASIA

AUTO POU MOY KANEI ENTUPWSH EINAI OTI DEN EIPES TI PA8AME ME TIS EGKYKLOPAIDEIES. 3 XRONIA MOY EFAGES TA AUTIA ME THN GKRINIA SOU. TO GRINIA TO LEW ME THN KALH ENNOIA!
PAIDIA PROSEXETE POU YPOGRAFETE! MHN AGORAZETE PRAGMATA POU DEN XREIAZESTE KAI MHN NTREPESTE NA DIWKSETE ENOXLHTIKOYS PLASIE. KSERETE POSOI 8A SAS XTUPISOUN THN PORTA NA SAS PWLOUSOUN EIDIKA VIVLIA KAI EGKUKLOPAIDEIES??? PARA POLLOI!! EGW EXW XASEI TO LOGARIASMO!!!

Remosaholic είπε...

Προς Αναστασία

Προσπαθώ να ξεπεράσω το σοκ, γι' αυτό!!

Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ.

Θα γυρίσω το χρόνο κάπου τρία χρόνια πίσω, όταν ήμουν «πρωτάκι» ακόμα!! Πρωτάκι στη σχολή, πρωτάκι σε μια πόλη και μάλιστα τόσο μεγάλη σαν την Αθήνα, πρωτάκι στη ζωή μακριά από τους δικούς μου ανθρώπους, πρωτάκι σε μια εστία να μοιράζομαι την καθημερινότητα μου με άτομα μέχρι χθες άγνωστα ή που ακόμα προσπαθώ να ανακαλύψω…
Και κάπως έτσι φτάνω στους τέσσερις μήνες διαμονής στην Αθήνα και μόλις δύο μήνες στην εστία!! Είχε ήδη αρχίσει η εξεταστική περίοδος, η πρώτη μου σαν ακαδημαϊκός πολίτης!
Είναι Τρίτη! Είναι μια ακόμα μέρα της εξεταστικής μου περιόδου και μάλιστα μέρα εξέτασης! Δίνω μάθημα στις 2 το μεσημερι, γεγονός το οποίο πρακτικά μεταφράζεται ότι στις 1 πρέπει να είμαι έτοιμη για αναχώρηση! Το προηγούμενο βράδυ είχα ξενυχτήσει μέχρι τις 2.30!
«Δεν πρέπει να ξενυχτάμε πριν τις εξετάσεις για να έχουμε ξεκούραστο μυαλό την επαύριο, δηλαδή την ημέρα της εξέτασης»..έτσι συνήθιζε να μου λέει η μαμά μου!! Μου το είπε και εκείνη την ημέρα από το τηλέφωνο… αλλά εγω…!!! Τι να έκανα;; έχω πολύ μουσικόφιλους και γλεντζέδες γείτονες!! Αλλά προφανώς οι συνήθειες δεν αλλάζουν ούτε στις εξεταστικές!!
Δεν μου έφτανε λοιπόν το ξενύχτι ξύπνησα και πριν καλά καλά ξημερώσει ο Θεός την ημέρα … για να κάνω μια επανάληψη!! Βυθισμένη στα βιβλία μου και στις σημειώσεις και εφοδιασμένη με το απαραίτητο αξεσουάρ των εξετάσεων-μια σοκολάτα-δεν κατάλαβα πότε οι δείκτες του ρολογιού έδειξαν 11!! Τότε ήταν που χτύπησε η πόρτα μου!! Μάλιστα λίγο πριν χτυπήσει η δική μου πόρτα και μέχρι να σηκωθώ να ανοίξω, άκουσα τον ήχο από χτυπήματα των υπολοίπων πορτών του ορόφου διαδοχικά!
Όταν άνοιξα την πόρτα δεν υπήρχε κανένας! Και τότε έκανα το μεγάλο λάθος να ρίξω μια ματιά στο διάδρομο!! Στην άκρη του διαδρόμου υπήρχε μια γυναίκα γύρω στα 50, η οποία με το που αντιλήφθηκε ότι άνοιξα την πόρτα, κατευθύνθηκε προς το μέρος καλημερίζοντας με με ένα πλατύ χαμόγελο! Ήταν πολύ φιλική μαζί μου και μου φέρθηκε από το πρώτο λεπτό λες και με γνώριζε χρόνια! Απορημένη προσπαθούσα να καταλάβω που θα καταλήξει όταν άρχισε να σχολιάζει την αφίσα με διάφορες φωτογραφίες του αγαπημένου μου τραγουδιστή-Αντώνη Ρέμου- και των forever friends που μου έφτιαξε η κολλητή μου πριν φύγω και διακοσμούσε την εξωτερική πλευρά της πόρτας του δωματίου μου.
Ήμουν έτοιμη να της ζητήσω ευγενικά να με αφήσει στην ησυχία μου να κάνω την επανάληψη μου και να πάω να δώσω το μάθημα μου! Δεν είχα καμιά όρεξη να ακούω τις φλυαρίες μιας άγνωστης πρωί πρωί!!...όμως δεν πρόλαβα γιατί είπε την μαγική λέξη: ενημέρωση από τον Ερυθρό Σταυρό!! Δεδομένου ότι την προηγούμενη ημέρα το συμβούλιο της εστία (το οποίο αποτελείται από φοιτητές) είχε οργανώσει μια ενημέρωση για το AIDS, συνέδεσα τα δύο περιστατικά στο μυαλό μου…και αμέσως ένιωσα τύψεις για όσα σκέφτομαι! Άλλωστε, πάντα ήθελα να προσφέρω εθελοντικά στον Ερυθρό Σταυρό… και αμέσως ξέχασα την βιασύνη μου, επαναλήψεις, εξετάσεις κτλ. Το αίσθημα του να προσφέρεις δεν συγκρίνεται ούτε με το 10 σε ένα μάθημα!
Οι επόμενες λέξεις της ήταν «ξέρεις να δίνεις πρώτες βοήθειες;», «ξέρεις τι να κάνεις αν κάποιος πάθει έμφραγμα;» και συνέχισε με άλλες παρόμοιες ερωτήσεις! Μόνο και μόνο η λέξη έμφραγμα ήταν αρκετή για να ανοίξει η πόρτα του δωματίου μου, γιατί μου έχει συμβεί να παθαίνει έμφραγμα ένας δικός μου άνθρωπος και εγώ να μην ξέρω τι να κάνω πέρα από τις προσευχές!
Της επέτρεψα λοιπόν να μπει στο δωμάτιο και να συνεχίσει την ενημέρωσή της! Ήξερα πως υπάρχουν κάποιες διαφορές στις λέξεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στην Αθήνα και την επαρχία, αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο ριζικές, πίστευα πως περιοριζόταν στην προφορά! Δεν ήξερα πως με τον όρο «ενημέρωση» εδώ μεταφράζεται σε μια σειρά από ψέματα και ανακρίβειες προκειμένου να πουλήσω, ο όρος «πλασιέ» ως αντιπρόσωπος του Ερυθρού Σταυρού, οι «εκδόσεις Δομική» ως Ερυθρός Σταυρός, το «δωρεάν» ως 105€, την «αγορά εγκυκλοπαιδειών» ως συνδρομή στον Ερυθρό Σταυρό, τον «γκριζομάλλη, αγενή εισπράκτορα» ως φοιτήτριες Ιατρικής και Νοσηλευτικής, το «φυλλάδιο» ως «εγκυκλοπαίδειες 10 τόμων», τα «0,50 €» ως 405€ …. Αν κάνετε την ελεύθερη μετάφραση των παραπάνω αντιστοιχιών θα καταλάβετε το περιεχόμενο της ενημέρωσης της κυρίας!
Τελικά αντί για μέλος του Ερυθρού Σταυρού βρέθηκα με 10 τόμους εγκυκλοπαίδειες υγείας και μια εγκυκλοπαίδεια φυσικών περιοχών (δώρο πάντα) και χρεωμένη 405€! Πως; Έχω μια θολωμένη εικόνα όσο θολωμένο ήταν και το μυαλό μου εκείνη τη μέρα.
Όταν βλέπω τις εγκυκλοπαίδειες 10 τόμων μπροστά μου, που σημειωτέων η λέξη εγκυκλοπαίδεια δεν είχε ειπωθεί ούτε μια φορά, και την ρωτάω «τι είναι αυτό;», η συμπαθητική μέχρι τότε κυρία αγριεύει!! Τώρα υπέγραψες…με δυο λέξεις απάντησε σε όλα! Τι είχα υπογράψει; Μια καρτέλα με το ονοματεπώνυμο μου και το τηλέφωνο μου και φυσικά την επιθυμία μου να γίνω μέλος του Ερυθρού Σταυρού!! Αλλά προφανώς θα υπήρχαν κάπου και «ψιλά γράμματα», για τα οποία ούτε λόγος αλλά ήταν ο σκοπός της!! Μετά την υπογραφή έγιναν λίγο πιο ορατά!!
Ακολούθησαν τηλεφωνήματα μου στην εταιρία όπου εξέφρασα την δυσαρέσκειά μου για την εξαπάτηση σου αλλά και την επιθυμία μου να επιστρέψω τις εγκυκλοπαίδειες! Αλλά φυσικά εκείνοι τα αρνήθηκαν όλα! «εμείς σας εξαπατήσαμε; Μην το ξαναπείτε;»
Ακολούθησαν προειδοποιητικές επιστολές ότι θα κινηθούνε νομικά και…. Θα σταματήσω εδώ γιατί από δυσάρεστη εμπείρια πάει να γίνει σίριαλ!!
Πάντως το συμπέρασμα είναι είναι ότι ο μύθος: το πολύ διάβασμα κάνει καλό…δεν ισχύει! Αν είχα πιο ξεκούραστο μυαλό ίσως να έβλεπα και τα ψιλά γράμματα, ίσως να είχα καταφέρει να αποκωδικοποιήσω τα λόγια και κατ’ επέκταση τις προθέσεις της κυρίας εκείνης…και το συμβάν να είχε τελειώσει εκεί!
Από εκείνη τη μέρα, επειδή συζήτησα και με τις «παλιές καραβάνες» στην εστία, διαπίστωσα ότι δεν είμαι η πρώτη που την συμβαίνει αυτό, θέλησα όμως να είμαι η τελευταία και για αυτό ενημερώνω ειδικά τους πρωτοετείς με το που ακούν την λέξη «ενημέρωση» να κλείνουν την πόρτα στα μούτρα!! Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από ευγένειες! Άλλωστε τι κάνουν; Αναζητούν πρωτοετείς που προφανώς δεν έχουν και πολλές εμπειρίες, περιόδους εξεταστικής και θέλουν να τους εξαπατήσουν και να τους εκμεταλλευτούν!!
Τελικά κάνοντας τον απολογισμό αυτής της εμπειρίας, πέρα από το χρηματικό κόστος, επωμίστηκα και ψυχολογικό κόστος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις παντελώς αφελής) και κόστος αποθήκευσης!! Είναι πολύτιμος ο χώρος σε «μια καμαρούλα μια σταλιά δύο επί τρία»….δεν μιλάμε για μια εγκυκλοπαίδεια αλλά για συνολικά 11!! Σε λίγο θα βγω εγώ έξω!!! Δεν χωράμε κι οι δύο στο ίδιο δωμάτιο… οι εκείνες ή εγώ!!!
Παρεπιπτώντος, μ ή π ω ς τ ι ς θ έ λ ε ι κ α ν ε ί ς;; έχουμε βέβαια μεγάλη συναισθηματική αξία για μένα αλλά θα σας τις δώσω σε φιλική τιμή!!