Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 28 Ιουλίου 2007

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ


Είμαστε οι Άντα και Άρτεμις. Με μεγάλη συγκίνηση και χαρά σας καλωσορίζω στο blog μας!
Αυτές τις μέρες ακούμε συνέχεια λέξεις όπως «βάσεις εισαγωγής», «αποτελέσματα πανελληνίων εξετάσεων» κτλ….αχ, και θυμήθηκα τα νιάτα μου! Ωραίες εποχές…αλλά τα καλύτερα έρχονται!! Η φοιτητική ζωή είναι η καλύτερη αλλά που να το ξέρεις και πώς να το μάθεις όταν υπερισχύει το άγχος για την νέα σελίδα που γυρίζεις στη ζωή σου!
Πρωτοετή φοιτητή και φοιτήτρια, μην μου ταράζεσαι! Είσαι τυχερός/ή γιατί θα μοιραστούμε στιγμές από τον πολυτάραχο φοιτητικό μας βίο μαζί σας! Το blog αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να παρέχει κάποιες χρήσιμες συμβουλές στους πρωτοετείς φοιτητές και όχι μόνο! Ευελπιστούμε να αποτελέσει ένα μέσο ανταλλαγής απόψεων και προβληματισμών των φοιτητών γενικότερα!

Είσαι πρωτοετείς φοιτητής; … Μοιράσου το άγχος και τους προβληματισμούς σου μαζί μας!
Είσαι φοιτητής …σκέτο;…Μοιράσου τις εμπειρίες σου μαζί μας!!

Άντε, λοιπόν, μην κάθεστε! Ελάτε να μιλήσουμε!!


Άρτεμις

6 σχόλια:

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Κορίτσια γειά σας.

Πολλές ευχές για επιτυχία στην "εκδοτική" σας προσπάθεια.

elka είπε...

Γεια σας κορίτσια! Πολύ ενδιαφέρον το blog σας! Ελπίζουμε να βοηθήσει όλους τους πρωτοετείς (και μη) φοιτητές, να επιβιώσουν και να ζήσουν μια καλή φοιτητική ζωή χωρίς υπερβολές! Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια! Τα λέμε τον Αύγουστο στην εξεταστική μας!!

maryk-m5040047 είπε...

Κοριτσάκια μου;;;
Καταπληκτικό το θέμα σας! Μόνο εγώ να αρχίσω να μιλάω για τις πρώτες μου εμπειρίες σαν φοιτήτρια, πάει...γέμισε...!!!
Καλή επιτυχία σας εύυχομαι βρε!! Είμαι σίγουρη θα σκίσετε!!!

VASO9 είπε...

XA!!!ΖΗΤΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ...!!ΖΗΤΩ Ο ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΣ ΦΡΑΠΕΣ!!!ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΙ ΚΑΦΕΔΕΣ ΣΤΑ ΚΥΛΙΚΕΙΑ ΣΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ..!!ΖΗΤΩ...!!ΖΗΤΩ...ΖΗΤΩ...!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ...ΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ Ε ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία κοπελιές!!!

Α, αν δεν πάρετε καλό βαθμό ενημέρωσέ με ξαδέρφη και θα καθαρίσω εγώ!!

Είμαστε από Κρήτη εμείς και δεν σηκώνουμε πολλά-πολλά

Ανώνυμος είπε...

kalh epityxia koritsia!polu wraio to blog sas!

Sofia